Пневмобалони Volkswagen EOS 2006-2015 / пневмобалони фольксваген ЕОС 2006-2015 Код/Артикул 103 21575

Пневмобалони Volkswagen EOS 2006-2015 / пневмобалони фольксваген ЕОС 2006-2015 Код/Артикул 103 21575

Пневмобалони Volkswagen EOS 2006-2015 / пневмобалони фольксваген ЕОС 2006-2015 Код/Артикул 103 21575 від компанії greencard - фото 1
1 088 ₴
В наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Код товару
103 21575
Марка авто
Volkswagen
Тип по виробнику
оригінал
Стан
новий
Диаметр
75 мм
Производитель
Volkswagen
Серия
PASSAT CC (357) 2008-2012
Минимальная высота
190 мм
Максимальная высота
240 мм
Тип техники
Легковой автомобиль
Давление
3.5 атм
Страна производства
Украина
Совместимость
Volkswagen PASSAT (362) 2010-, Volkswagen PASSAT CC (357) 2008-2012, Volkswagen PASSAT Variant (3C5) 2005-2011, Volkswagen PASSAT Variant VIII 2014-
Нагрузка на ось
600 кг

Опис

Відправка тільки Нова Пошта. Оплата при отриманні/на картку/рахунок без ПДВ/онлайн на сайті. Висота215ммДіаметр75ммТовщина стінки9ммРозположення вентеля Низ(Н) Бік (Б)Н Робочий тиск 1,2barМаксимальний тиск3barМінімальний тиск0,3barТоргівля маркоюAir Power Країна виробникУкраїна Гарантія 1рікПеремініть місячну якість в СНГ за найнижчими цінами При наявність пневмонбало в пружини на задню і передню підвіску Перевага:-пропадає крен-убільшується кліренс-плас-можна ход-можна перевозити більше вантажу-щадить ходова необхідного балона дуже просто дізнатися самому, для цього достатньо поміряти в жировій масі внутрішній діаметр пружини і висоту від дна до верхнього витока (відбійника)Повітряна (резинова) подушка призначена для збільшення кліренсу, поліпшення ходових характеристик стокової підвіски, збільшує максимальну статуру, збільшує термін життя амортизаторів і пружин,.. Тепер ви можете відвезти більше вантажу (коли обмеження мало по висоті автомобіля). Зима корисна для збільшення кліренсу, щоб зберегти прохідні якості. Вона не боїться великого навантаження, тому що використовується високоякісний каучук для виробництва деталей. Так само як пневмонія може використовуватися в задній підвісці тільки в автомобілях з різною пружиною та амортизатором (використовуються на більшості автомобілів), так само є балони для автомобілів, де амортизатор всередині пружини.Збільшення кліренсу до п'яти см залежить від пружини та конкретної моделі автомобіля. Баллони витримують тиск до 1,8 атмосфери стандартні і 3 атмосфери висиленіІнструкція за застосуванням:1) Ставимо автомобіль на домкрат або піднімаємо на підйомнику, якщо у вашій машині є витівка у верхній частині пружини (чашки), вставляємо акуратно гумову шайбу вузькою частиною вгору.2) Подушний стан вставляє подушку між віттями у пружину, розподіливши її таким чином, щоб соски від подушки були зручно для закачки повітря і не торкалися під час подальшої експлуатації з самою пружиною.3) Закачуємо повітря компресором і виставляємо однаковий тиск.4) Насолоджуйся пружною підвіскою і комфортнішою дорогою.Тут ви можете встановити, як у першому варіанті з'єднанням та проводкою шлангів у багажнику автомобіля. В багажнику можна залишити тільки вихід для закачки або спустити повітря з пневмонії. Крім того, ви можете встановити звичайний компресор і провести шланг з кнопками підкачки до панелі приладів з манометром (необхідна функція, яка дозволяє випускати повітря при такій інсталяції). Таким чином ви можете в будь-який час підняти або опустити автомобіль в залежності від ситуації.Частозадачі:Питання 1: Який робочий тиск?Відповідь: від 0.3 БАР до 1,8 БАР. Це не означає, що подушки поламаються або не матимуть жодного ефекту. Заводські характеристики будуть змінюватися в найгіршій сторону (сильні завивання, менш ефективне гальмування через ранній блок коладок і підвищеного центру ваги) при використанні більшого тиску.Питання 2: що, коли подушка лопне?Відповідь: жодного випадку зафіксовано не під час правильної експлуатації. При накачці робочого тиску 0.4-1.8 Атмосфера розриву подушок не відбувається. Максимальний тиск 6 атмосфери при якому відбувся розрив під час експериментів. Товщина ґумової гуми у верхній і нижній частині подушок становить приблизно 10 мм.Питання 3: що робити, коли пружина в максимальному стисненні переб’є сосок накачки повітря?Відповідь: пружина не має такої можливості стискатися до дотику наступного вітка. Якби таке було, ви б завжди чули як виток б'ється об виток.