Пневмобалони у пружини NEW SPRING 110х230х12 мм з виїмкою боковий 2 шт + 2 проставки Код/Артикул 145

Пневмобалони у пружини NEW SPRING 110х230х12 мм з виїмкою боковий 2 шт + 2 проставки Код/Артикул 145

Пневмобалони у пружини NEW SPRING 110х230х12 мм з виїмкою боковий 2 шт + 2 проставки Код/Артикул 145 від компанії greencard - фото 1
1 400 ₴
В наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Код товару
145 482.110.230.12.4.B.V
Виробник
NEW SPRING
Тип техники
Легковой автомобиль
Марка
Mitsubishi
Мoдель
Pajero

Опис

Відправка Нова Пошта+Укрпошта. Оплата при отриманні/на картку/рахунок без ПДВ/онлайн на сайті. Повітряна подушка, пневмобалон у пружини (понад 30 розмірів) — додатковий елемент підвіски, який встановлюється в наявну порожнисту пружину (підходить для всіх автомобілів без стійки всередині). Внутрішній тиск регулюється через ніпель і не має перевищувати 2 атм. Установлення такої системи дає змогу водієві налаштувати задню несну підвіску під наявне завантаження і, як наслідок, зберегти комфорт під час руху, стабільність, керованість за повного або часткового завантаження автомобіля. Взимку збільшення кліренсу для більшої прохідності.У виробництві подушок використовується суміш із НАТУРАЛЬНОГО каучуку.Товщина стінок по бокам 12 мм у стандартних пневмобалонах, 14 мм у посилених варіантах, у торцях пневмобалонів 15-16 мм. Температура використання — 35, + 50 градусів.Інструкція щодо встановлення:1. Ставимо автомобіль на домкрат або піднімаємо на підіймачі. Якщо у Вашому авто передбачена виїмка у верхній частині пружини (чашки), вставляємо акуратно гумову шайбу вузькою частиною вгору.2. У спущеному стані пневмобалон вставляємо між витками в пружину, розподіливши її так, щоб вентиль ( в бічному варіанті) від подушки був розташований зручно для закачування повітря й не торкався під час подальшої експлуатації із самою пружиною.3. За потреби з'єднуємо з комплектом підкачування, для виведення вентиля в зручне місце (багажне відділення, під бампер тощо).4. Пропускаємо з домкрата або підіймача, закачуємо повітря за допомогою компресора або насоса (від 0,5 до 2,0 атмосфера), виставляємо однаковий тиск.