ТОЛИСТОЛИНОМЕР ЛКП R&D TC300 (Fe+Zn+NFe + індикатор Fe шпаклівки) Код/Артикул 13 156New

ТОЛИСТОЛИНОМЕР ЛКП R&D TC300 (Fe+Zn+NFe + індикатор Fe шпаклівки) Код/Артикул 13 156New

ТОЛИСТОЛИНОМЕР ЛКП R&D TC300 (Fe+Zn+NFe + індикатор Fe шпаклівки) Код/Артикул 13 156New від компанії greencard - фото 1
6 035 ₴ 6 090 ₴
-0.9%
В наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Код товару
13 156New
Країна виробництва
Китай
Состояние
Новое
Питание
Батарейки
Диапазон измерения
2000 мкм
Работает с магнитными металлами
Да
Работает с немагнитными металлами
Да
Датчик оповещения о низком заряде батареи
Да
Терміни дії знижки
з 07.11.2024 по 07.12.2024

Опис

Відправка Нова Пошта+Укрпошта. Оплата при отриманні/на картку/рахунок без ПДВ/онлайн на сайті. CEM DT-156 New товщиномір ккп тестор фарби професійний (новлена версія, рубіновий датчик)Вимірювач товщини покриття DT-156 призначений як для великих автосервісів, страхових компаній, що здійснюють прийом і оцінку автомобілів, так і торгових дилерів автомобілів, а також для магазинів торгуючих інструментом, фарбою й лакофарбовими товарами. Він допоможе Вам вибрати «не бітний» автомобіль і не дасть Вам обдурити під час купівлі нового автотранспорту.Як показує практика, сума, витрачена на товщиномір, досить часто окупається вже після першого використання. Наприклад, після того, як електроніка розповість всю правду про про пропоновану до купівлі машину, продавець змушений зробити гарне зниження. Дуже важливо те, що товщиномір належить до категорії приладів, що не руйнує контролю. На відміну від старих методів вимірювання товщини ЛКП, він не завдає йому жодної шкоди.Переваги товщиноміра лакофарбових покриттів «СЕМ ДТ156»:Три методи вимірювань: автоматичний (прилад сам визначає тип металу), магнітний і вихровий. Це дає змогу вимірювати товщину покриттів не тільки на магнітних основах, але й на кузовах із кольорових металів. Завдяки вдосконаленій технології вимірювань «СЕМ ДТ156» здатний перевіряти товщину ЛКП, нанесених на немагнітну основу з алюмінію, цинку, міді, інших кольорових металів і їх сплавів.Функція безперервного вимірювання: дає змогу легко визначати переходи перефарбованих ділянок. У цьому режимі на індикаторі висвічується товщина покриття в вимірюваному місці, яка динамічно змінюється під час переміщення датчика. Це дає змогу легко, а головне, швидко визначити перефарбовані ділянки та їхні межі.Функція сигналізації на РК-дисплеї за товщини ЛКП вище або нижче певних показників. Для полегшення роботи можна встановити нижню та верхню межу товщини покриття. Якщо прилад виявить, що товщина тестованого ЛКП не вкладається в цей діапазон, на дисплеї з'явиться відповідний значок.Автоматичне вимкнення: продовжується термін життя батарей. Навіть якщо Ви забудете вимкнути прилад, через 3 хвилини він автоматично вимкнеться. Енергія батарей не витрачатиметься даремно, що продовжує термін їхньої експлуатації.Компактні розміри: товщиномір виготовлений у форм-факторі мобільного телефона, його довжина не перевищує 11 см, а ширина становить приблизно 5 см. Завдяки цьому прилад легко поміщається в кишеню й його можна завжди мати під рукою.Як працює товщиномір лакофарбових покриттів «СЕМ ДТ156«Принцип дії приладу поєднує в собі два методи вимірювання товщини ЛКП — на основі магнітної індукції та вихрового потоку. Прилад може автоматично визначити матеріал основи (магнітний або немагнітний) і увімкнути відповідний режим вимірювань. Крім того, є можливість вручну вибрати метод вимірювання за допомогою меню. Сила електромагнітної взаємодії датчика з корпусом безпосередньо залежить від товщини шару ЛКП, що розділяє прилад і металеву основу кузова. Цей показник обчислюється й порівнюється з заздалегідь відкаліброваною шкалою, що міститься в пам'яті пристрою. Результати тесту перетворюються на і являють собою на РК-індикаторі в цифровому вигляді. Модель «СЕМ ДТ156» має масу переваг перед дешевими товщиною, головне з яких — висока точність вимірювань. Щоб використовувати цю перевагу повною мірою, рекомендується калібрувати прилад перед вимірюваннями на кожному новому об'єкті.Процес вимірювань не тільки простий, але й максимально зручнийЩоб замірити, піднесіть датчик приладу впритул до тестованої ділянки корпусу та натисніть відповідну кнопку. звучить звуковий сигнал, що підтверджує замір, а на індикаторі з'явиться значення товщини шару ЛКП у місці тестування. Спочатку рекомендується виміряти товщину ЛКП на стійках і даху, тому що ці елементи корпусу рідше всього пошкоджуються і піддаються перефарбуванню. Отже, отримані тут показники можна використовувати як орієнтир для наступних тестів. Потім бажано провести заміри на всіх деталях кузова з кроком 20-25 см, зменшуючи цей інтервал на підозрілих ділянках, де спостерігаються чималі відмінності від середніх значень.Результати тестів представляються в найпоширеніших одиницях: мікронах, міліметрах і міліметрахДіапазон стабільних замірів товщиноміра лежить у межах 0-1300 мікронів, чого цілком досить для виявлення додаткової (незаводської) фарбування автомобіля. Товщина ЛКП на перефарбованій деталі корпусу зазвичай відрізняється від показників оригінального покриття на десятки та сотні мікронів (у більший бік). Зробивши виміри, можна побачити цю різницю та зробити відповідні висновки. Водночас прилад може з легкістю знаходити зони локального ремонту та визначати забарвлення «з переходом». Одиницю виміру (мікрони, міліметри або міліметри) можна вибрати за допомогою меню.У режимі безперервного вимірювання можна помітно прискорити перевіркуУ разі активованої функції безперервного вимірювання прилад кілька разів за секунду сканує тестовану поверхню й оперативно оновлює дані на РК дисплеї. Завдяки цьому можна просто водити сенсором уздовж досліджуваної ділянки, отримуючи актуальну товщину фарби в реальному часі. Це скорочує терміни дослідження кузова, а також дає змогу легко визначити перефарбовані місця та їхні кордони.Як відрізнити машину, що побувала в ДТП від «нібітою»?Більшість виробів куплі-продажі автомобілів припадає на потержані машини. Така ситуація характерна для всього світу, і головною причиною, природно, є відносна дешевина колишньої в вживанні техніки. Особливо часто продовжені авто набувають новачки, щоб освоїти навички їзди автомобілем, який не так сумно зіпсувати. Зазвичай порожнечі машини купуються на авторинках, у спеціальних салонах або в приватників. Під час огляду техніки, її власники дають своєму товару виключно позитивні характеристики, видаючи класичну фразу, — «аварій не було, не біт, не фарбований». Однак нерідки випадків, коли після купівлі та першого потрапляння на ремонт у пристойний сервіс, його майстер впевнено заявляє, — «машина вже була в серйозному ДТП, і поточна поломка — наслідок давньої аварії». Така ситуація подвійна: по-перше, за автомобіль витрачено, як за «майже новий», а по-друге, попри це, доводиться вкладати додаткові гроші в ремонт.З товщиноміром ЛКП Вам не доведеться купувати «кота в мішку»!На перший погляд, гарантувати себе від таких ситуацій практично неможливо. Технології застосування автокосметики досягли заволочних вершин і навіть досвідчений автомайстер не завжди здатний за зовнішнім виглядом машини відновити її «біографію». Однак є чудовий спосіб з'ясувати, чи брав участь автомобіль у ДТП, способом проведення апаратних вимірювань товщини лакофарбового покриття (ЛКП) на його корпусі. Для цього порівняно недавно були розроблені унікальні прилади — товщиноміри. Вони дають змогу точно визначити товщину ЛКП у різних місцях кузова, а отже, встановити — чи спеціалізувалася рихтування, шпаклівка та чи наносилися шари фарби поверх заводського покриття. У такий спосіб можна отримати об'єктивну інформацію про «битість» або «небитості» машини й навіть вирахувати конкретні ділянки корпусу, що зазнали пошкоджень.Три способи калібрування для різних умов і різних об'єктівДля досягнення максимальної точності результатів вимірювань виробник рекомендує калібрувати прилад перед дослідженням кожного нового об'єкта. Доступні три способи калібрування.Базове калібрування. Прилад відкалібрований за цим методом за замовчуванням із заводу. Ви завжди можете відкалібрувати товщинометр із використанням зразків, що входять до комплекту.Калібрування на нуль. Калібрування здійснюється на чистій, без ЛКП, поверхні об'єкта.Калібрування за кількома точками. Спочатку проводиться калібрування на нуль на поверхні досліджуваного об'єкта. Потім калібрується за кількома точками за допомогою калібрувального фольги з комплекту постачання.Постійна й оперативна пам'ять для зберігання результатів замірівТовщиномір автомобільний «СЕМ ДТ156» обладнаний двома типами пам'яті для зберігання результатів замірів.Оперативна — призначена для зберігання до 80 поточних результатів замірів. У разі переповнення пам'яті найстаріші результати стираються, на їхнє місце записуються нові. Після вимкнення живлення пам'ять обнуляється.Постійна — у ній можна зберігати результати вимірювань у 4 групах по 80 записів у кожному. Окремо для кожної групи можна встановлювати мінімуми та максимуми вимірів, робити калібрування. У разі переповнення пам'яті на дисплей виводиться повідомлення «fl», після чого записування в пам'ять припиняється. Після вимкнення живлення всі результати зберігаються.Результати досліджень легко переписати на жорсткий диск ПК. Технічні характеристики:• Режим роботи: постійні виміри й поодинокі• Вимірювання на магнітних і не магнітних металах (автоматичний/ручний вибір: Fe/NFe)• Режими роботи дисплея: мін, макс, усередн., середньоквадратичне відхилення.• Пам'ять: 320 вимірювань (4 групи вимірювань)• Настроювані рівні тривоги• Діапазон вимірювання товщини: 0 — 2000 мкм• Похибка: 3%• Роздільна здатність: 0,1 мкм• Інтерфейс: USB• Габарити: 113 х 54 х 27 мм• Маса: 110 г.Комплект постачання:CEM DT-156 New товщиномір ккп тестор фарби професійний (новлена версія, рубіновий датчик)калібрувальна еталонна пластина 5 шт.;алюмінієва пластина;металева пластина;мінівикруточка для батарейного відсіку;Диск із ПЗUSB-кабель для під'єднання до ПК