Розгалужувач OBD2 30 см для підключення діагностичних приладів Код/Артикул 13
Розгалужувач OBD2 30 см для підключення діагностичних приладів Код/Артикул 13
1 123 ₴ 1 153 ₴
-3%
В наявності
Доставка
Детальніше про доставку
Оплата
Характеристики
Код товару
13
Країна виробництва
Китай
Состояние
Новое
Тип техники
Легковой автомобиль
Тип запчасти
Оригинал
Мoдель
100
Терміни дії знижки
з 07.11.2024 по 07.12.2024
Опис
Відправка Нова Пошта+Укрпошта. Оплата при отриманні/на картку/рахунок без ПДВ/онлайн на сайті. Турботаймер універсальний Turbo Timer WhiteТурботаймер призначений для збільшення терміну експлуатації турбіни. Збільшення терміну експлуатації турбіни забезпечується принципом відстроченого вимкнення двигуна, тобто після зупинки та вимкнення запалювання турботаймер ініціює продовження роботи двигуна на холостих обертах заданий час, час виставляється водієм З огляду на вимоги (зовнішня температура, характер їзди тощо) Турботаймер забезпечує швидке та легке керування, керування турботаймером максимально просте та дає змогу за лічені секунди зробити необхідні зміни.* Захист від ненавмисного настроювання.* Гарантує чимале збільшення терміну роботи турбіни.* Забезпечує оптимальні характеристики роботи турбіни.* Висока надійність і коректність у роботі.* Чудове співвідношення ціна-якість.Турботаймер — це необхідний додатковий електронний пристрій для будь-яких типів двигунів із турбо надувом, професіонали називають турботаймери — елексиром молодості для турбін, однозначно цей пристрій є обов'язковим хочаби тільки по одній Через те, що в будь-якій інструкції з експлуатації автомобіля, двигун обладнаний турбіною, є чітке зазначення виробника, після активної їзди необхідно перед тим, як заглушити двигун, дати йому пропрацювати деякий час на холостих обертах метою плавного зниження температури розігрітої турбіни — це жорстка рекомендація, тому дотримуватися її просто необхідно, якщо власник має бажання зберегти турбіну, але й забезпечити ефективну роботу в процесі експлуатації, адже турбіна ще за довго до виходу з ладу може втратити свою ефективність через некоректне використання, тобто неспостереження правил експлуатації, адже (autotimer) Hks (type 0) і єдиним способом для збільшення експлуатації турбіни та її ефективної роботи в процесі експлуатації є встановлення турбо таймерів.Turbo Timer дає змогу автомобілю працювати в холосту деяку кількість часу після того, як запалювання було вимкнене. В автомобілях із потужним двигуном (зазвичай, обладнаних турбонаддувом) завдяки цьому приладу олива не закипає й не закоксується в трубках. У разі агресивного стилю їзди двигун і турбіна працюють у граничних режимах і температура оливи водночас вища за звичайну, тому для продовження ресурсу та двигуна та турбіни необхідно давати автомобілю «постати» впродовж деякого часу на одному місці з увімкненим вентилятором. Для цього можна або не глушити машину після зупинки впродовж 2-5 хвилин, або встановити турботаймер, який буде робити те саме, тільки автоматично, коли ви вже вийняли ключ запалювання, закрили машину та сидите вдома. Водночас Turbo Timer може сам визначити необхідний час для того, щоб автомобіль встиг охолонути або задати час вручну. Також є можливість виводити дані з лямбду-зонду та відтворювати заряд акумулятора.Turbo Timer зроблений у формі ручки дуже компактний, гармонійно вписується в інтер'єр будь-якого автомобіля (найкомпактніший турботаймер на ринку). Ергономіка також на висоті — керується таймер завдяки зручному 4-позиційному джойстику. Схема під'єднання: див. фото в картці товару Є два варіанти під'єднання. Турботаймер програмований і може сам розраховувати час затримки за показаннями лямбда зонда. Або він може просто працювати як реле часу (природно вручну можна задати час). Крім того, турботаймр під'єднується до ручки. Це елемент безпеки. Якщо під час роботи двигуна, наприклад, хтось сяде в машину та спробує поїхати, опустивши ручний турботаймер заглушить движок.Перший простий варіант вимагає лише під'єднати живлення без білого дроту.Другий складніше в тому плані, що по-перше потрібно лезти до ECU і шукати дріт лямбда зонда та маси, а по-друге, в нас стоїть широкосмуговий лямбда зонд, а в нього зовсім інший тип сигналу, та ще й не один на кшталт... тому цей варіант під'єднання відпав. Якщо є думки, то вислухайте із задоволенням.Тепер під'єднуємо сам турботаймер.Спочатку в джгуті за комбінацією приладів знайде товстий червоний дріт. Це +12 В замку запалювання. До нього під'єднуємо зелений дріт турботаймера.Червоний дріт під'єднуємо до блока реле в ногах, там можна знайти гарне під'єднання під гайку (перевірте, щоб було постійно +12).Провід маси можна під'єднати там же до будь-якого гарного контакту (обов'язково перевірте, щоб була саме маса та не з'являвся наприклад +12 після вмикання запалювання).До концепції ручка йде два дроти. Один коричневий із білим. До нього під'єднуємо сірий дріт турботаймера.Сам блок я розмістив у зоні блока реле та закріпив його на пластикові хомути, вийшло добре.Блок індикатора я розмістив посередині накладки торпедо у верхній частині над кнопкою аварійної сигналізації. Акуратно розібрав блок індикаторів, підпилив надфілем, де треба, стошив місце, де виходить дріт, щоб максимально його приховати. просвердлив отвір у накладці та приклеїв блок на двосторонній скотч.Встановлення закінчено. У разі простого варіанту турботаймер не потребує настроювання. Показує й напругу бортової мережі. Інші фічі не залучені хоча були б дуже цікаві, адже він може показувати склад суміші. Комплект постачання:Турботаймер універсальний Turbo Timer Whiteкомплект для встановлення
Дивіться також
Покупцям
Умови повернення та обмінуУмови гарантії